מידע וכלים

אמנת השירות

ביטוח כולל מספרים, תנאים וחוזים מסובכים אבל מעל ולפני הכל הוא מתייחס לאנשים. כיסויים ביטוחיים נועדו להבטיח שקט נפשי ובידיעה שבמקרה של אסון או אירוע בלתי צפוי שיפיל עלינו הוצאות כבדות יהיה מי שידאג לנו. בדיוק מהסיבה הזו אנו מחויבים בראש ובראשונה ללקוחותינו ולעמוד לרשות הלקוח בשקיפות מלאה ושירות מקצועי תוך אמון מלא בינינו ובין הלקוח.

הערכים שלנו

הר ביטוחים שמים דגש על שירות אישי עם אחריות גדולה, הוגנות ,מקצועיות, כבוד והגינות תוך הקפדה על זמינות ומתן מענה מהיר ויעיל. חשוב לנו לדאוג לעתיד הקרוב והרחוק של לקוחותינו דרך מענה לצרכים המקיפים והכוללים שלכם ושל בני משפחתכם.

יחס אישי

הצרכים של לקוחותינו הם בראש ובראשונה אצלנו ולכן הר ביטוחים הצוות הרחב מלאי כבוד והערכה לכל לקוח וצרכיו האישיים והמשפחתיים כחלק מכך אנו מחויבים להגנה על הפרטיות והמידע שברשותנו וזאת בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ונהלים קפדניים של כל עובדי החברה.

מקצועיות ואחריות

התחום הפנסיוני והפיננסי משפיע על העתיד הקרוב והרחוק של כולנו. אצלנו תקבלו מענה מטובי המומחים בתחומים הפיננסיים והפנסיוניים עם שירות מקיף, מקצועי ואיכותי.

זיהוי צרכים

כל לקוח הוא עולם ומלואו ואנו מקפידים להקשיב ולזהות את הצרכים הייחודיים של כל לקוח ולהעניק לו את השירות הטוב ביותר בהתאמה אישית כאשר אנו שמים דגש לכיסוי הביטוחי, גובה הפרמיה ותנאי הביטוח.

זמינות מעל לכל

בעולם הביטוח זמן הוא בעל משמעות רבה ואנו מחויבים למענה מהיר ויעיל ללקוחותינו. אנו עושים את כל המאמצים להגביר את הזמינות.

לקוחות ממליצים

שאלות נפוצות

מערכת הבריאות שלנו, פועלת בכפוף לחוק בריאות ממלכתי המציב גבולות תקציביים ברורים ואוסר חריגות.

חברות הביטוח הרימו את הכפפה ובעלויות לא גבוהות משלימות למבוטחים את החוסרים בתחומים כמו תרופות שלא בסל, השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, ניתוחים בארץ ובחו"ל, טכנולוגיות מתקדמות ואף מציעות כתבי שירות לרפואה אמבולטורית, רפואה משלימה, שירותים פסיכולוגיים, נספחים מיוחדים לילדים הכוללים בעיות גיל נעורים אבחונים וכו'.

ביטוח בריאות פרטי הוא מהחשובים הקיימים בשוק הביטוח.

ביטוח קולקטיבי הינו ביטוח באמצעות קבוצת מבוטחים המקנה בדרך כלל מחיר זול מעלותו של ביטוח פרטי. הביטוחים הקולקטיביים נפוצים לרוב בתחומי הבריאות והסיעוד.

לצד יתרון המחיר בביטוח במסגרת קולקטיב החסרונות בו רבים, ביטוח קולקטיבי הוא לתקופה קצובה ואינו כולל הגנה מפני שינוי בתנאי הכיסוי.

ביטוח קולקטיבי יכול להסתיים בכל עת על פי תנאי הביטוח הנקובים בו, להבדיל מביטוח פרטי בו התנאים מובטחים לכל החיים (ובחברות רבות שדרוגים ללא הצהרת בריאות הינם סטנדרט). בחידוש חוזה קולקטיבי התנאים בו ואף המחיר שלו עלולים להשתנות. שאלות כמו מה קורה אחרי עזיבת הקולקטיב נותרות בלתי פתורות או עם תשובות לא מספקות. 



בראשית ההשוואה יש להדגיש כי פוליסת ביטוח הינה חוזה מחייב בין מבטח למבוטח והתנאים בו קבועים בעוד בקרן פנסיה יש תקנון כללי הניתן לשינוי.
מנגנון האיזון האקטוארי הוא לכלל המבוטחים בקרן פנסיה בעוד שבפוליסה הוא אישי. מנגנון אקטוארי כללי לעמיתי קרנות פנסיה מבדל לרעה עמיתים בריאים שבעל כורחם מסבסדים את המצטרפים שאינם בריאים. לנקודה זו משנה תוקף בעידן בו ניתן להצטרף בתנאים מסוימים לקרן פנסיה ללא כל הצהרת בריאות.

קרן פנסיה היא מוצר יותר "סוציאלי" הכולל קיצבת שאירים לעומת פוליסת קיצבה שהיא מוצר פרטי ובו נוקבים בסכום ביטוח גמיש למקרה פטירה. עלויות הכיסויים הביטוחיים בקרן פנסיה זולים יותר אך בד"כ ההגדרות פחות נוחות ללקוח. פער קטן בדמי הניהול לטובת קרן פנסיה אך מנגד העדר הבטחה לגובה הקיצבה התלויה לעולם ועד בתוחלת חיים, שכידוע עולה ובמהירות. בפוליסת קיצבה חדשה גובה הקיצבה מתקבע בגיל פרישה והזכאי נהנה מחסינות השפעת שינויים בתוחלת החיים. נושא זה הינו רחב והייעוץ לגביו צריך להיות מותאם אישית.

את התשובה לשאלה זו רבים אינם יודעים. מעוניינים לדעת איזה באילו כיסויים ביטוחיים אתם מחזיקים ואף להוזיל אותם?  לנו יש הפתרון עבורכם! לחצו כאן להשארת פרטים

איש איש וטעמיו, יש לטפל בסיכונים המאיימים על שגרת חיינו או שגרת התלויים בנו והיקרים לנו כלכלית או בריאותית. צריך לזכור כי הביטוח אינו מקנה רק פיצוי כספי שכן לא אחת, בדגש על תחום הבריאות, חברת ביטוח וסוכן מקצוען נותנים סעד בבחירת נותני שירות, רופאים ומנתחים, סוגי טיפול אפשריים ואופציות בארץ ובחו"ל ויעידו על כך לקוחות המשרד. השקפת עולמינו היא שככל שהסיכון מאיים יותר או שנדרשת בו מומחיות כך גדל הצורך לטפל בו במסגרת פוליסת ביטוח. אין ספק כי זו שאלת השאלות ואנו לרשותך, בבחינת הצרכים.

חובת ההפרשה לפנסיה לכל עובד נקבעה בחוק פנסיה חובה החל ב-2008. החוק מגדיר מועדים לתחילת התשלומים ואת שיעורי ההפרשה.

התשלום על פי הוראות החוק האמור הוא המינימום הנדרש ועומד בשנת 2021 על 6% פיצויים 6.5% תגמולי מעביד ו-6% תגמולי עובד. יודגש כי חובת ההפרשה אינה חלה רק על המעביד אלא גם על העובד.

תקרת ההפרשות לפנסיה עומדת על 8.33% לפיצויים, עד 7.5% תגמולי מעביד (כולל הפרשה לכיסוי אובדן כושר עבודה)  ועד 7% תגמולי עובד.



תקופת אכשרה מוגדרת בפוליסה כפרק הזמן שחל מרגע מועד תחילת הביטוח ועד החלת הביטוח לכיסוי תקף למבוטח. תקופה זו נעה בין 90 יום לשנה וכאמור מוגדרת בפוליסה. יש לציין כי עד תום תקופת האכשרה, המבוטח לא יהיה זכאי לכיסוי מטעם הביטוח.

במקרה של מחלות קודמות יש 5 שנים תקופת אכשרה.

עם קרות אירוע ביטוחי יש להגיש תביעה בסמוך למועד ועם הזכאות להגשת התביעה. יש לקחת בחשבון שהגשת תביעה באיחור עלולה לפגוע בזכיותך וזאת בהתאם לתנאי הפוליסה שברשותך. פוליסות רפואיות מכילות חוק התיישנות של 3 שנים ופוליסות משנת 2021 מכילות חוק התיישנות של 5 שנים.

דמי טיפול ושכר טרחה עבור שירות לקוחות

דמי טיפול בפוליסות חיים בריאות סיעוד פיננסים

סוג השירותעלות כולל מע"מ
מינוי סוכן לפוליסות פרטיות₪550
ביצוע שינויים בפוליסה₪550
בדיקה וניתוח מערך ביטוחים₪1500
פדיונות פוליסות קופות וקרנות ₪350-750
טיפול בתביעהלפי שעת עבודה ( מינימום 750 ₪)

שירותי תכנון ובדיקה פנסיוניים ופיננסים

סוג השירותעלות כולל מע"מ
תכנון פנסיוני מלא כולל עריכת דו"ח והמלצות ללקוח כולל הוצאת מידע מהמסלקה והר הביטוח₪1750
קבלת דו"ח מהמסלקה הפנסיונית₪350
תכנון וליווי פרישה₪2500
בדיקה ותכנון תיק ביטוחי בריאות וסיעוד כולל עריכת דו"ח והמלצות₪1750

דמי טיפול בפוליסת רכב ודירה

סוג השירותעלות כולל מע"מ
הנפקת פוליסת חובה ללא פוליסת מקיף או צד ג'₪200
טיפול בתביעות מול צד ג'לפי שעה ( מינימום ₪750)
הכנסת מסמכים לתביעהלפי שעה ( מינימום ₪750)

שרותי ביטוח